Քերականական առաջադրանք 13.02.24

1. Փակագծում տրված բառերը գրի՛ր կետերի փոխարեն՝ դնելով պահանջված թվով:

Աշխարհում մոտ հազար երեք հարյուր (ժողովուրդ) կա: Այդ հազարերեք հարյուր… (ժողովուրդ) խոսում են մոտ երեք հազար լեզվով: Կան լեզուներ, որոնցով տարբեր ժողովուրդներ են խոսում: Օրինակ, Անգլիայի, ԱՄՆ-ի, Կանադայի, Ավստրալիայի, Նոր Զելանդիայի քաղաքացիները հիմնականում անգլերեն են խոսում, Լատինական Ամերիկայի բնակչության մեծ մասը, բացառությամբ բրազիլացիների, իսպաներեն է խոսում: Սակայն ավելի հաճախ հակառակն է լինում. մի երկրի ժողովուրդը մի քանի…(լեզու) է խոսում:  Սուդանում, օրինակ, հարյուր տասնյոթ լեզու…(գործածվել):  Կոնգոյում հինգ հարյուր…(լեզու) կա: Դաղստանում մոտ մեկ միլիոն մարդ…(բնակվել), և այդտեղի մեկ միլիոն բնակիչները… (խոսել) ավելի քան վաթսուն լեզուներով:

———————

Աշխարհում մոտ հազար երեք հարյուր ժողովուրդ կա: Այդ հազարերեք հարյուր ժողովուրդները խոսում են մոտ երեք հազար լեզվով: Կան լեզուներ, որոնցով տարբեր ժողովուրդներ են խոսում: Օրինակ, Անգլիայի, ԱՄՆ-ի, Կանադայի, Ավստրալիայի, Նոր Զելանդիայի քաղաքացիները հիմնականում անգլերեն են խոսում, Լատինական Ամերիկայի բնակչության մեծ մասը, բացառությամբ բրազիլացիների, իսպաներեն է խոսում: Սակայն ավելի հաճախ հակառակն է լինում. մի երկրի ժողովուրդը մի քանի լեզվով է խոսում:  Սուդանում, օրինակ, հարյուր տասնյոթ լեզու է գործածվել:  Կոնգոյում հինգ հարյուր լեզուներ կա: Դաղստանում մոտ մեկ միլիոն մարդ է բնակվել, և այդտեղի մեկ միլիոն բնակիչները խոսում են ավելի քան վաթսուն լեզուներով:

2. Փակագծում տրված բառերը գրի՛ր կետերի փոխարեն՝ դնելով պահանջված թվով:

1940 թվականից ԱՄՆ-ում գրանցվել է հազար ութ հարյուր քսանչորս…(հրդեհ): Ամեն տարի կրակը ոչնչացնում է իննից տասը միլիոն…(հեկտար)…(անտառ): Մեկ տարում այրված փայտանյութի արժեքը կազմում է համարյա հիսուն միլիոն…(դոլար):

Աշխարի ամենամեծ պատկերասրահը Սանկտ Պետերբուրգի Էրմիտաժն է: Այնտեղ արվեստի  ավելի քան երեք միլիոն…(ստեղծագործություն) …(ցուցադրել): Այդ թանգարանի բոլոր երեք հարյուր քսաներկու…(դահլիճ) նայելու համար մարդ շուրջ քսանհինգ…(կիլոմետր) ճամապարհ է անցնում:

——————

1940 թվականից ԱՄՆ-ում գրանցվել է հազար ութ հարյուր քսանչորս հրդեհ: Ամեն տարի կրակը ոչնչացնում է իննից տասը միլիոն հեկտար անտառներ: Մեկ տարում այրված փայտանյութի արժեքը կազմում է համարյա հիսուն միլիոն դոլար:

Աշխարի ամենամեծ պատկերասրահը Սանկտ Պետերբուրգի Էրմիտաժն է: Այնտեղ արվեստի  ավելի քան երեք միլիոն ստեղծագործություն է ցուցադրվել։ Այդ թանգարանի բոլոր երեք հարյուր քսաներկու դահլիճները նայելու  համար մարդ շուրջ քսանհինգ կիլոմետր ճամապարհ է անցնում:

3. Փակագծում տրված բառերը գրի՛ր կետերի փոխարեն՝ դնելով պահանջված թվով:

Այն ժամանակ Լեհաստանում…(ապրիլ) հարյուր տասնինը վայրի …(ցուլ ) … (որ) չորս … (պահվել) փորձատեսությունում , յոթը՝ կենդանաբանական այգիներում, իսկ հարյուր ութ …(ցուլ) կա՛մ արգելանոցներում…(ապրել), կա՛մ ազատ…(արածել)՝ որտեղ որ պատահեր, բայց և անտառային նախարարության մշտական հսկողության տակ (եմ):

Իսկ առաջներում, երբ անտառի թավուտներում…(արածել) ավելի քան հազար հինգ հարյուր…(ցուլ), ոչ մեկը չէր հետևում նրանց:Միայն Ուզանդայի Մյավա թերակղզում իննսուն…(գետաձի) ավելի քան հարյուր խոտաճարակ խոշոր (կենդանի) են ապրում։

—————

Այն ժամանակ Լեհաստանում ապրել են  հարյուր տասնինը վայրի ցուլ, որից չորսը … պահվել են  փորձատեսությունում ,  յոթը՝ կենդանաբանական  այգիներում, իսկ հարյուր  ութը ցուլ  կա՛մ արգելանոցներում են ապրել, կա՛մ ազատ արածել են՝ որտեղ որ պատահեր, բայց և անտառային նախարարության մշտական հսկողության տակ են:

Իսկ առաջներում, երբ անտառի թավուտներում արածել են ավելի քան հազար հինգ հարյուր ցուլ , ոչ մեկը չէր հետևում նրանց: Միայն Ուզանդայի Մյավա թերակղզում իննսուն գետաձիներ ավելի քան հարյուր  խոտաճարակ խոշոր կենդանիներ են ապրում։

Աշխարհագրություն 13.02.24

Որո՞նք են տնտեսության զարգացման նախադրյալները

Տնտեսության զարգացման նախադրյալներ են՝ երկրի բնական պայմաննը ու ռեսուրսները, աշխարհագրական դիրքը, հարևան երկրների հետ համագործակթությունը և այլն:

Նշեք 5 երկիր որտեղ տնտեսության առաջատար ճյուղը՝
ա) գյուղատնտեսությունն է

ԱՄՆ, Չինաստան, Հնդկաստան, բրազիլիա, ֆրանսիա
բ) արդյունաբերությունն է

Չինաստան, Հվ․ Կորեա, Ճապոնիա, Գերմանիա, ԱՄՆ
գ) սպասարկման ոլորտն է

ԱՄՆ, ՄԲ, Ճապոնիա, Գերմանիա, Ֆրանսիա

Ի՞նչ ազդեցություն  ունի բնակչության սեռատարիքային կազմը տնտեսության զարգացման վրա:

Իմ կարծիքով  երբ մարդկանց քանակը ավելի է ավելանում այդքան ամեն մի ճյուղերը սկսում են զարգանալ այսինք մարդիկ երբ սկսում են զարգանալ գյուղատնտեսությունել է զարգանում։

 Ի՞նչ ազդեցություն ունի երկրի աշխարհագրական դիրքը երկրի տնտեսության զարգացման վրա. բերել օրինակներ:

Այնքանով ունի,որ հյուսիսային բեվերում մարդիկ այդքան երկար չեն կարող դիմակայել և չեն կարող կենդանիներ պահել քանի-որ այնտեղ շատ ցուրտ է և գյուղատնտեսությունը չի կարող զարգանալ։ Նաև օրինակ՝ Հայաստանը շատ մրգեր, բանջարեղնների համար բարենպաստ է, իսկ կան երկրներ, որտեղ չենք կարող աճեցնել նույնիսկ նարինջ։ Նաև ոչ միայն ուտելիքներին է դա վերաբերվում դրանում մի օրինակ լինել մեր հարևան Թուրքիան այնտեղ նրանց տնտեսության զարգացվածությունը ապահովում են , քրոմի, վոլֆրամի, մարմարի, քարածխի, ուրանի, որը բախտի շնորհիվ է, որ նրանց պետությունում կա այդ բոլոր օգտակար հանածոները։ Մի հետաքրքիր փաստ էլ թուրքիայի տնտեսության մասին, Ամբողջ աշխարհի սնդիկի (ջերմաչափի մեջի պարունակությունը, օգտագործվում է նաև այլ նպատակներով) 28%-ը գալիս է Թուրքիայից։

Ի՞նչ ազդեցություն ունեն երկրի բնական պայմաններն ու ռեսուրսները երկրի տնտեսության զարգացման վրա. բերել օրինակներ:

Կարծում եմ բնական պայմանները կապ ունեն, որպեսզի կարողանան կատարել գյուղատնտեսություն, իսկ ռեսուրսները, որպեսզի կարողանան այդ ռեսուրսներով ստեղծել նյութեր վաճառքի համար։

Ի՞նչ ազդեցություն ունի հարևան երկրների ազդեցությունը երկրի տնտեսության զարգացման վրա. բերել օրինակներ։

Ես չեմ կարող բացատրել, բայց կարող եմ բերել երևակայական օրինակ։ Եկեք պատկերացնենք, որ Վրաստան―Հայատանի սահմանին մի լեռ կա, որը գտնվում է հենց սահմանին կից և այդ լեռում կան շատ օգտակար հանածոները այս դեպքում, սակայն այդ լեռը շահագործելուց վնասակար փոշի է դուրս գալիս մեծ քանակներով իհարկե ոչ մի երկիր չի համաձայնի, որ դու այդ լեռը շահագործես առանց երկկողմանի շահավետ պայմանագրի։

Երանի ես․․․

«Երանի ես» արտահայտությունը ես շատ եմ լսում։ Մարդկանց մեծ մասը միշտ ասում է «Երանի ես ամենահարուստը լինեի», բայց ես երբեք չէի ուզենա, որ ես ամենահարուստը լինեի չէ՞ որ երջանկությունը փողի մեջ չէ։ Ես միշտ ասում եմ իմ մտքում «Երանի ես լինեի ամենախելացին և ամենաերջանիկ մարդը»։ Բայց ես ուրախ եմ, որ ես ես եմ։ Ես համաձայն եմ ես ունեմ թերություններ, բայց ես ոչ թե աչք եմ փակում դրանց վրա այլ աշխատում եմ հարթել դրանք։

Երկրաչափություն դասարանական 13.02.24

Դասարանական առաջադրանքներ՝ 216;218;220;222;225

ADB>AEB>ACB

Պատ․՝ ոչ

Չեն հատվում

<D=<B

<CBE=BEC

ABC=50սմ

DA=AB

CE=CB

AC=AC

ABC P=50սմ

եթե լինել բութ =91+91+x =182+x  182 > 180 (եռանկյունների բոլոր անկյունների գումարը)

եթե լինեն ուղիղ = 90+90+y=180+x  180+x > 180 (եռանկյունների բոլոր անկյունների գումարը)

եթե լինել սուր = 90>x + 90>x + 90>x Ճիշտ է

Ա՛խ, ես երանի

Կայծակ լինեի,

Որոտ-ճայթյունով

Մըռայլ ամպերից

Ժայթքեի ըմբուսո,

Զարկեի ուժգին,

Պատռեի խավար

Կամարը երկնի,

Ցույց տայի մարդուն

Գաղտնիքը վերին,

Որ տեսներ՝ այնտեղ

Ի՞նչ բան կա ահեղ,

Կամ Ո՞վ է նըստած

Եվ ո՞ւր է Աստված…

 Բացատրի՛ր բառերը՝ որոտ, ըմբոստ, ահեղ, զարկել։ 

որոտ֊թնդոց

ըմբոստ֊անհնազանդ

ահեղ֊ուժեղ

զարկել֊խփել

Ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտում բանաստեղծությունը։ 

Չգիտեմ թե ինչ տրամադրություն է արտահայտում բանաստեղծությունը, բայց գիտեմ, որ Տերյանը հոգնել էր կյանքիցև մարդկանց անարդարությունից։ Նա ուզում էր ասեր, որ եթե նա լիներ կայծակ նա բոլոր այդպիսի մարդկանց կխփեր կայծակով։

Շարադրություն գրի՛ր ,,Երանի ես…,,վերնագրով: