Երկրաչափություն դասարանական 06.02.24

Դասարանական առաջադրանքներ՝ 189; 191; 193; 195;197;199

OA=OB

Պատ․՝ հավասարասրուն

Պատ․ հավասարակողմ եռանկյուն

Պատ․՝ այո կարող է բայց ոչ միշտ ահա օրինակ

Պատ․՝ 8,6սմ

AB=CD

BO=AO=OC=OD

<>AOB=<>COD(IIIհայտանիշ)

Օդապարիկ

Վերջապես ոտքիս մատներով շոշափեցի հողը, փորձեցի քայլ անել ու ընկա: Օդապարիկը փլվեց վրաս: Մի քիչ մնացի այդպես, հողին ձուլված, նրա մասը դարձած: Կամաց-կամաց սկսեցին ձայներ մոտենալ: Կարոտին ու վերադարձի ուրախությանը ինչ-որ մեղմ ու խոր տխրություն խառնվեց:

Ես արդեն ուսանող էի, սովորում էի Harvard համալսարանում երբ ամռանը հայ ընկերներիս հետ եկանք Դիլիջանի հանգստյան գոտիներից մեկը։ Ու հանկարծ երկնքում տեսա իմ երազած օդապարիկը։ Ես ուրախությունից հուզվեցի և ընկերներիս խնդրեցի, որ միասին գնանք ու գտնենք օդապարիկների թռչելու վայրը։ Նրանք իհարկե համաձայնվեցին գալ, բայց պայմանով, որ իրենք չեն թռչելու։ Ես շատ ուրախացա և մենք միասին գնացինք փնտրելու օդապարիկների թռիչքակայանը։ Մեկ ժամ փնտրելուց հետո մենք վերջապես գնանք այն։ Մոտիկից օդապարիկներին տեսնելը, դա մի այլ հաճույք էր, այն մարդու համար ով ամբողջ կյանք երազել էր դրա մեջ մտնել։ Երբ ես հրահանգիչի հետ խոսեցի թռիչքի մասին ամեն ինչ իմանալուց հետո , պատրաստվում էի թռիչքնի։ Ինձ մոտեցան իմ ընկերները և հակառակը համոզելու ցանկությամբ ասացին․ «եղբայրս, գուցե չթռնե՞ս» ։ Իսկ ես ասացի․ «դուք ինձ չեք հասկանա, սա իմ մանկության երազանքն է և ես ամպայման պետք է այն կատարեմ, եթե ես չկատարեմ իմ կյանքում ես երբեք չեմ կարողանա հաճույք ստանալ այլ բաներից իմանալով, որ այդ շանսը բաց եմ թողել» ։ Նրանք գլուխները կախեցին և հետ գնացին սպասելու ինձ։ Այդ ընթացքում հրահանգիչը, ինձ արդեն պատրաստել էր և ես վազեցի թռչելու։ Սկզբում ամեն ինչ լավ էր ։ Ես հաճույք էի ստանում թռչելուց։ Հետո գնալով սկսեցի վախ զգալ և շտապեցի վայրէջքի։ Վերջապես  ոտքիս մատներով  շոշափեցի հողը,  փորձեցի քայլ անել ու  ընկա: Օդապարիկը փլվեց վրաս:  Մի քիչ մնացի այդպես,  հողին ձուլված, նրա մասը դարձած:  Կամաց-կամաց սկսեցին ձայներ մոտենալ:  Կարոտին ու վերադարձի ուրախությանը ինչ-որ մեղմ ու խոր տխրություն խառնվեց: