Իմ փողի հավաքածուն

Ես ունեմ փոքրիկ փողերից կազմված հավաքածու, որը գնալով փորձում եմ շատացնել : Ես օտար երկրից հիմնականում վերցնում և իմ հավաքածուին եմ ավելացնում մետաղադրամները: Դրա համար կան շատ պատճառներ, որոնցից են` թղթադրամների ճմռթվելը, ճղվելը կամ թրջվելը: Իսկ մետաղադրամները համ ավելի էջան են, համ ավելի հեշտ են խնամվում: Իմ հավաքածուին ամենավերջում միացել են մի քանի մետաղադրամներ, որոնք հայկական են, սակայն սովորական չեն: Դրանք տպվե են Հայկական դրամի 30տարվա առթիվ:

ինձ այսպիսի մետաղադրամներից մնացել է միայն 20 դրամանոցը:

Իմ հավաքածուի հաջորդ ամենահետաքրքիր մետաղադրամները սա է: Ես չգիտեմ այս հուշանվերը համարվում է մեըաղադրամ թե ոչ, բայց ես այն համարում եմ իմ հավաքածուի լավագույն մետաղադրամներից մեկը:

Հաջորդը նույն պես հայկական դրամ է: Այն իմ եղբայրը նվիրել է ինձ գյումրիից:

Հաջորդը Եվրոյի 1 և 2 ցենտանոցներն են:

Հաջորդը վրացական լարիներն են: 1, 0.2, 0,5 և 0,05 լարիանոցներն են:

Հաջորդը միակ թղթադրամն է իմ հավաքածուի մեջ: ԱՄԷ-ի հինգ դիրհամն է:

Հաջորդը Հարավային կորեայից բերած իմ միակ մետաղադրամն է: 10 վոն:

Հաջորդը հոնկոնգի դոլարներն են: 1,2,5: Կարծում եմ իմ հավաքածուի ամենատարօրինակ մետաղադրամներն են իրենց ձևի և քաշի համար:

Հաջորդ հնդկական ռուփիներն են, որ իմ հայրիկն էր բերել հնդկաստանից:

Իմ հավաքածուի վերջին մետաղադրամներ ճապոնական են:

Դեպի Սևաբերդ

Մենք առավոտյան մեկնեցինք դեպի Սևաբերդ։ Սևաբերդը գյուղ է, որում գտնվում է Սևաբերդ լեռը։ Սևաբերդ մենք հասանք մոտ մեկ ժամում։ Սա իմ ամենասիրած ճամփան էր, որովհետև ի տարբերություն այլ ճամփորդությունների՝ մենք բոլորս իրար հետ խաղում էինք առանց հեռախոսի խաղեր։ Օրինակ՝ Այո֊ոչ(данетка), կոնտակտ և իրար հարցրեցինք տարբեր տրամաբանական հարցեր։ Հասանք տեղ և վազենցինք դեպի բլուրը։ Սկսեցինք սահել օղակներով, մի ժամ անց եկանք դեպի ավտոբուս, տաքացանք և ընդմիջում արեցինք։ Ընդմիջումից հետո մոտ 10-15 րոպե խաղացինք ձնագնդիկ։ Ձնագնդիկից հետո չորացանք, տաքացանք և մեկնեցինք դեպի դպրոց։ Սակայն հետ ճանապարհին նույն ձև չէր ինչ֊որ գալուց, բոլորը հոգնած էին, իսկ կեսը նույնիսկ քնած էին։ Դպրոց հասանք մոտ ժամը 14:40։ Ես այս ճամփորդությունից գոհ եմ։